سمية الخشاب لأحمد سعد: هتتحاسب على الكلام ده وهرد عليك بطريقتي .. وتوجه رسالة حادة لبسمة وهبة :” مش محترم” (صورة)

نشرت الفنانة سمية الخشاب عبر صفحتها على موقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير “انستجرام”، ردا على اتهـ ـام الفنان أحمد سعد لها، على الهواء في حلقة الأمس من برنامج شيخ الحارة مع الإعلامية بسمة وهبة بأنها خـ ـانت الثقة.

وقالت سمية الخشاب: “أنا مش هارد عليك احتراما للعلاقة الروحانية اللي كانت بنا واللي كانت كلها حب واحترام للعيش والملح، بس هتتحاسب على الكلام دة وأنت والزميلة بسمة اللي ماعندهاش وقت غير إنها تتدخل في خصوصيات الناس وتشوه صورتهم قدام الجمهور المحترم، عشان كدا كان ليا حق أرفض أطلع في برنامج غير محترم زي دا.. أنا اكيد هرد عليكم ود من حقي لأن الساكت عن الحق شيطان أخـ ـرس.. ومع احترامي للجمهور والناس مش أي حاجة تتقال نصدقها وفي كلام صدق وفي كلام كدب.. بس الصح صح والغلط غلط.. إن شاء الله هوضح ده في رد قريبا جدا من اتهـ ـام في حاجات أنا معملتهاش.. الله يسامحكم “.

وكان الفنان أحمد سعد، قد قال إن طلاقه من الفنانة سمية الخشاب، جاء من نفسه دون أي طلب من سمية على الإطلاق، مؤكدًا أنه تعب كثيرًا حتى اتخذ القرار، ولكنه حين اتخذ قرار الطلاق شعر براحة كبيرة.

وأضاف سعد، خلال لقائه بالإعلامية بسمة وهبة في برنامج “شيخ الحارة” المذاع عبر فضائية “القاهرة والناس”، أنه من اتخذ هذا القرار وأرجع السبب إلى أنه كان يأتمن زوجته على كل شيء، ولكن خاب أمله في تلك الثقة.

تابعنا على جوجل نيوز google news

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.