حسن الرداد: ند مـ ـت على زواجي من إيمي.. وهذا ما يفعله معي سمير غانم ودلال عبدالعزيز
close

تحدث الفنان المصري حسن الرداد لأول مرة عن تفاصيل حياته الزوجية من الفنانة إيمي سمير غانم، وعلاقته بوالديها الفنان سمير غانم والفنانة دلال عبدالعزيز، وذلك خلال استضافته ببرنامج “بيومي أفندي” على قناة DMC.

بيومي وجه سؤالا لحسن عن أكثر قرار ند م على اتخ، ،اذه، فقال الأخير مازحا: “قرار جوازي”، إلا أنه عاد وقال: “أنا طبعا بهزر.. ده برنامج كوميدي ولازم نقول كده”، فقال بيومي: “اه أكيد إيمي هتتفرج ولو ما اتفرجتش أنا هقولها مبخبيش حاجة على إيمي”.

 

بيومي سأل حسن: “إيه التاريخ اللي بدأت تطبل فيه لإيمي؟”، فرد حسن: “التطبيل بدأ بعد الجواز مكنش فيه قبل الجواز، قبل الجواز حمادة وبعد الجواز حمادة تاني خالص”.

كما سأله عن تدخل سمير غانم ودلال عبدالعزيز في حالة حدوث خلافات بينه وبين إيمي، بقوله: “لما بتتخانق انت والمدام رأي مين اللي بيمشي سمير غانم ولا دلال عبدالعزيز”، فقال حسن: “مش عارف بس أكيد مش رأيي.. لأ والله هم طيبين جدا.. وفاصلين نفسهم ومالهمش أي علاقة بالاتنين المتجوزين يشوفوا حياتهم زي ما هم عايزين.. وده الصح وأنا بحبهم جدا”.

وسخر حسن خلال الحلقة من نفيه الدائم لارتباطه بإيمي قبل زواجهما، حيث ردد نفس الكلام الذي كان يقوله من قبل: “أنا وإيمي فعلا مش مرتبطين، العلاقة بيني وبينها زمايل في الشغل واشتغلنا كتير مع بعض علشان كده الناس بتطلع الإشاعات دي”.

تابعنا على جوجل نيوز google news

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *