ازاي مصر تكسب ونجسة زي دي في المدرجات مطلعة لسانها تلحس ازاي دي أصلًا دخلت ..مرتضى منصور يهاجم سما المصري مجددا والاخيرة ترد “مبقتش خاف يا جعجاع”
close

عبر رئيس نادي الزمالك مرتضى منصور عن غضبه الكبير بعد خسارة المنتخب المصري في بطولة كأس الأمم الأفريقية وخروجه على يد منتخب جنوب أفريقيا في الدور 16.

و نشر منصور فيديو وتحدث فيه عن الثغارات التي واجهت منتخب الفراعنة، وهاجم المدرب الذي لم يكن له أي رؤية على الإطلاق على حسب قوله.

وقام منصور بمهاجمة الفنانة سما المصري التي كانت متواجدة في استاد القاهرة، وقال دون أن يذكرها: (ازاي مصر تكسب وعيلة زي دي في المدرجات مطلعة لسانها تلحس، ازاي دي أصلًا دخلت، وحاطة البتاع. مين دخل النجسة دي، أنا مش ح اسيبك، أنا حبستك حبستك، لغيت قناتك لغيتها شطبتك من النقابة شطبتك.

وتابع: (ايه القذراة دي مين النجاسة دي يالي دخلت الاستاد. تتنتتي تاني حنتوشفي المرة دي يالي عمرك ما شوفيته، وانا ما ينزلش للمستويات الحقيرة دي).

طالب مرتضى منصور رئيس مجلس إدارة نادي الزمالك، بحبس سما المصري، بسبب التطاول عليه الفترة الأخيرة، وسماح الأمن بحضورها مباريات المنتخب الوطني ببطولة كأس الأمم الإفريقية.

وقال “منصور” في تصريحات تابعها “zamalektoday.com” : بطالب وزير الداخلية بحبس سما المصري، وأنا حبستها قبل كدة واعتذرت، لكن رجعت تقل أدبها تاني، ومش هسيبها وكله بالقانون”.

في نفس السياق، ردت سما المصري على تصريحات مرتضى منصور” دلوقتي مابقيتش بخاف زي زمان، وأنا هقدر عليك لوحدي ياجعجاع”.

تابعنا على جوجل نيوز google news

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *