بعد فضيحة “البوسة في البسين مع اخوه”..أحمد وزينب في فيديو جديد :” انا اتجوزتها 3 مرات وخلفنا بعد 6 شهور وهذا ما أكسبه من اليوتيوب”

شر “اليوتيوبر” الشهير أحمد حسن، اليوم الإثنين فيديو جديد بعنوان “حـ ـرام عليكم كفاية انتـ ـقادات بقا”، تجـ ـاوزت مدته الـ32 دقيقة، ليرد خلاله وزوجته زينب على الانتـ ـقادات التي تعـ ـرضا لها خلال الساعات الماضية، بعد أن أعلنا رسميًا اعتذارهما عن الفيديوهات والصور التي قاما بنشرها خلال الفترة الماضية، وأيضا اعتزالهما نشر فيديوهات جديدة، وذلك على خلفية قيام عدد من المحامين بتقديم بلـ ـاغات ضـ ـدهما للنائب العام، بسبب سـ ـوء معـ ـاملة طفلتهما ونشر فيديوهات غير لائـ ـقة وقاسـ ـية لها عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

بدأ الفيديو بلقطات قديمة من حفل خطوبتهما ثم حفل زفافهما ويوم ولادة ابنتهما، وكذا مشاهد من قنوات مختلفة تتحدث عنهما وصولا بظهورهما من غرفتهما بالفندق يتحدثان عن سبب نشر هذا الفيديو الجديد.

وخلال الفيديو رد أحمد حسن وزينب على جميع الانتـ ـقادات التي تعـ ـرضا لها منذ بداية أزمتهما حتى الاَن.. أخمها:

– أنا وزينب مش عارفين ننام وعمالين نفكر في اللي حصل فينا من أول ما بدأنا.

زينب: بعد ما قعدنا نفكر لاقينا إن الفكرة مش فكرة محتوى فكرة الناس بينتقدونا إحنا كأشخاص.

أحمد حسن: الناس مش عاجبهم إن إحنا اللي نعمل ده.

أحمد حسن: سايبين كل حاجة بتحصل وكل حاجة المفروض تتكلموا فيها ومفيش غير أحمد حسن وزينب عملوا إيه وراحوا فين ليه كل ده.

-أنا وزينب اتجوزنا 3 مرات.. مرة في شهر أكتوبر، ثم فرح على الضـ ـيق في شهر نوفمبر، وفرح في شهر 12، وهذا ما تم تصويره، وزينب انجبت في نهاية شهر 7، وابنتنا لم تأت بعد ستة أشهر، وكل ما يتم ترويجه في هذا الصدد كـ ـذب وافـ ـتراء.

– أحمد: لا أكسب 30 ألف دولار، وأقصى ما ربحته من اليوتيوب شهريا كان 2000 دولار فقط.

– زينب: كل ده عشان واحد بيلاعب بنته وخدناها ونزلنا نطعمها في الصحة ونطلع شهادة ليها زي أي اثنين مش بنعـ ـذبها يعني اللي يزعـ ـل أنهم بيكلموا في حاجة مش مسـ ـتاهلة الضـ ـجة دي.

– أحمد: أقسم بالله إحنا في قنوات كتير كلمتنا عشان نطلع ونرد على كمية الانتـ ـقاـ ـدات ونتكلم ولكننا رفضنا.

– أحمد حسن: هناك عروض لنا من قنوات أجنبية وفرنسية وعربية ومصرية.

 

تابعنا على جوجل نيوز google news

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.