شارك الفنان أحمد فلوكس متابعيه وجمهوره عبر حسابه على “فيس بوك” صورة له مع 4 بنات حسناوات، حيث نشر فلوكـ.ــس الصورة وعلق عليها ســـــ.ــــاخرا: “مضايق شوية”، حيث تفاعل معه المتابعون عبر حسابه على فيس بوك، حيث علق أحد المتابعين ممازحا فلوكــ.ـــــس: “أومال لو كنت فرحان شوية كنت عملت إيه”، وقال آخر ساخرا: “مالكش حق تضـــ.ــــايق يا فلوكس”.

وكان فلوكــــ.ـــس قد استعان بفيديو قديم للفنان أحمد مكي من خلال حسابه الرسمي على موقع إنستجرام أثناء إجراء الأخير مقابلة صحفية تحدث خلالها عن أن هناك ناس وقت الضــ.ـــــيق لا تظهر بالشكل المطلوب حيث نشر فلوكـــ.ـــس الفيديو وعلق عليه بكتابة: “احــــ.ـــذروا الكلام ده صح جدا.. بلاش ناس.. ابعـــ.ـــــدوا الناس عن حياتكم.. عن نجاحكم.. عن تعبكم.. عن حبكم وعن اللي بتحبهم.. عن علا  قتكم.. عن كل حاجه بتحبوها وتخصصكم”.

ثم أضاف فلوكـــ.    ــــــس خلال نفس البوست على إنستجرام: “علشان لما الناس بتخش أو تدخل أو تكون حواليك هـــ ما بيكون سبب الد  مار وعند الجد مش هاتلاقيهم.. عاوز تحافظ على حبيبتك.. علي بيتك.. على أولادك.. على أمانك.. على مكانتك.. على نفسك.. علي نجاحك علي شغلك.. علي علاقاتك.. ابعد عنها الناس.. لإنهــ.ـــم هايد   مـــ.ــروها ويد   مـــ.ــــروك ويقفوا يتفرجوا.. وهتلاقي نفسك بتخسر كل حاجه، حبيبتك، مستقبلك، حياتك.. أهلك.. شغلك.. كل حاجة علشان هات  تو جع وفي الآخر مش الناس اللي بتدفع التمن.. أنت اللي هاتدفع التمن مش حد تاني.. عن تجربة”.

اترك تعليقًا

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *