“عمـ.ـل عليا سي السيد وعـ.ـاوزني مطـ.ـيعة ومكـ.ـنش عـ.ـاجبه”..مها الصغير تكشف لأول مـ.ـرة تفاصـ.ـيل طـ.ـلاقها من أحمد السقا مـ.ـرتين

صــ،ـد مـ،ـت الإعلامية المصرية مها الصغـ،ـير الجميع بكـ،ـشـ،ـفها لأول مرة أنها على مدار حياتها الزوجية بالفنان أحمد السقا، وقـــ،ــع الطـ ـ،ــلاق بينهما مـ،ـرتين.

مها الصغير قالت في لقاء لها بقناة CutheCrap على موقع “اليوتيوب”: “اتـ،ـجـ،ـوزت بدري أوي كان عندي 20 سنة وشـ،ـايفة ده كان بد ري أوي.. اتجـ،ـوزنا واتـ،ـطـــ،ـلفنا ور جـــ،ـعنا واتطـــ،ـلـ،ـقنا تاني ور جــــ،ـعـ،ـنا”.

وأضـ،ـافت: “في ناس كتير مش عـ،ـارفة اننا اتطـ،ــــلقـ،ـنا قبل كده، ولما بقول كده الناس بتتصــ،ـــد م، مع أن في مـ،ـراحـ،ـل بيبقى أسـ،ـلم حـ،ـل هو الطـــ،ــلا ق لينا ولعيـ،ـالنا”.

وكـ،ـشـ،ـفت الأسباب، بقولها: “أنا أبويا وأمي كانوا دايما بيـ،ـد عـ،ـموني في حياتي وفي حـ،ـرية وإن البـ،ـينـ،ـت زي الولد، جيت اتجـ،ـوزت بقى معـ،ـرفش ليه الراجـ،ـل بيتحـ،ـول بعد الجـ،ـواز لسـ،ـي السيد فتصــ،ـد مي بقى بالواقـــ،ـع، أنا عندي طـ،ـموح زي ما أنت عندك وعندي أحـ،ـلام إني اشـ،ـتـ،ـغـ،ـل زي ما انت عندك، ويمكن يكون ده حـ،ـصـ،ـل لأننا اتجـ،ـوزنا صـ،ـغيرين أوي”.

وأكدت أنها في بداية الزواج كانت مطيـ،ـعة جدا لكن هناك صـــ،ــراع بداخلها، قائلة: “أنا في الأول كنت مطـ،ـــيعة جدا لكن كانت جـ،ـوايا خــ ـناقـ،ـة، عـ،ـارفة لما تكوني بتحـ،ـبي حد أوي فبـ،ـتبقـ،ـي ضــ،ـــايعة، كنت دايما بسـ،ـكـ،ـت علشان اتفــ،ــادى الخـ ــناقـ،ـات”.

وعن أسـ،ـاب أول طـ،ـــلاق بينـ،ـهـ،ـمـ،ــ،ـا، قالت: كانت بسـ،ـبب مشـ ــاكـ،ـل كتيـ،ـر أوي أوي، فعمـ،ـلـ،ـت وقـ،ـفة لأني كنت بسـ،ـعـ،ـى لإرضـ،ـاء الآخـ،ـر دايما وفي الآخـ،ـر محـ ــد ش بير ضــ،ـــى وبيدو سـ،ـوا عليكي أكتر، وده كان بعد ما خـــ،ـلـ،ـفت أولادي التلاتة، ووقتـ،ـها حـ،ـصـ،ـلت خــ،ــلا فـ،ـات بيني وبين أبويا مع انه كان هو اللي بيد عـ،ـــمنـ،ـي في البداية، لكن أنا اتطـ،ـلقـ،ـت لأني كنت فعلا بعـ،ـــاني”.

يذكر أن أحمد السقا ومها الصغير قد تزوجوا عام 1999، وأنـ،ـجـ،ـبوا ثلاثة أبناء هم: “ياسين، ونادية، وحمزة”.

المصدر: أخبار كلاسيك

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *