حسام حبيب لـ”عمرو أديب”يكـ،ـشـ،ـف أسـ،ـرار لأول مـ،ـرة عن علاقته بشيرين واخـ،ـوها :” ده اللي حـ،ـصـ،ـل في الشقة وهي بتحـ،ـبـ،ـني”
close

قال الفنان حسام حبيب، طلـ،ـيق الفنانة شيرين، إن شقيق طلـ،ـيقته لا يتحد ث مع شقيقته منذ عامـ،ـان، مـ،ـعقـ،ـبا :” واحد مبيـ،ـكـ،ـلمـ،ـش اخـ،ـته من سنـ،ـتان هيـ،ـبقي فجـ،ـأة كده قـ،ـلبه عليها “.

وتابع “حبيب” خلال حديثه مع الاعلامي عمرو أديب ببرنامج “الحكاية”، المذاع على فضائية “ام بي سي مصر”، أن شقيق طلـ،ـيقته شيرين “سـ،ـحـ،ـل” أخـ،ـته على الأرض ، معـ،ـقـ،ـبا :” اقـ،ـسـ،ـم بالله اخـ،ـوه د خـ،ـل وهو شـ،ـايل مـ،ـطـ،ـواه مفـ،ـتوـ،ـحة عليها على اخـ،ـتـ،ـه وسـ،ـحبـ،ـها من بيتها”، معـ،ـقـ،ـبا :”شيـ،ـرين اسـ،ـتنـ،ـجدت بيا وقالتلـ،ـي الحـ،ـقـ،ـني ياحسام وانا حـ،ـاولـ،ـت اتفـ،ـاهـ،ـم معاه ولكن مفيـ،ـش تفـ،ـاهـ،ـم”.

واسـ،ـتطـ،ـرد حـ،ـديثه :”انا حاولت امـ،ـنعه من انه يشـ،ـدها قـ،ـدامي ويقـ،ـولها انتي بتغـ،ـيظـ،ـي امك وانتي عاوزة تر جـ،ـعيله وانا ر ديـ،ـت عليه قولتله مش هنـ،ـرجـ،ـع لبعض اطـ،ـمن”، معـ،ـقـ،ـبا :”شيرين كانت بتـ،ـقـ،ـوله انا اختك الكـ،ـبيرة وعـ،ـلاجـ،ـتك “.

ضـ،ـر بوني في شقة التجمع

واوضح حسام حبيب :”انا اضـ،ـر بـ،ـت ووقـ،ـعت علي ضلـ،ـوـ،ـعي ومـ،ـرـ،ـدتش اعـ،ـمـ،ـل مـ،ـحـ،ـضـ،ـر عشاـ،ـن مفـ،ـضـ،ـحـ،ـش شيرين وبتو ع المـ،ـستـ،ـشـ،ـفي كتفـ،ـوني وقالولي متد خلـ،ـش انت”، واستـ،ـطـ،ـردت “حبيب “، حديثه :” انا فـ،ـضـ،ـلت واقـ،ـف قـ،ـدام الـ،ـمـ،ـسـ،ـتشفـ،ـي بعيـ،ـط وقولت مـ،ـستحـ،ـيل دي تكون مـ،ـستـ،ـشـ،ـفي “.

وكـ،ـشـ،ـف عن سبـ،ـب تواجـ،ـده مع شيرين عبدالوهاب في شقـ،ـة التجـ،ــ،ـمع :”انها طـ،ـلبت منه الحـ،ـضـ،ـور للشـ،ـقة من اجل ـ،ـحـ،ـل كا فـ،ـة المـ،ـشـ،ـاكل بينـ،ـهـ،ـما وقـ،ـالتلي انا هـ،ـجيـ،ـبـ،ـلك حـ،ـقـ،ـك وار جـ،ـعـ،ـهولك وانا قوـ،ـلتلها ان المـ،ـهـ،ـم عنـ،ـدي انني اشـ،ـوـ،ـفك شـ،ـيرين اللي اعـ،ـرفها “، مؤكدا :” احنا لسه بنحـ،ـب بعض ولكن للاسـ،ـف العلـ،ـاقة صـ،ـعبـ،ـة تكـ،ـمـ،ـل بسـ،ـبب الناس اللي حوـ،ـالينا الي مش عاوزينا نكون مع بعـ،ـض وده اصعـ،ـب علـ،ـاقة “.

اللي حـ،ـوالينا سبب انفـ،ـصـ،ـالنا وشيرين لسه بتحبني

واكـ،ـمـ،ـل حديثه قائلا :” شيـ،ـرين عيبها انها بتـ،ـثق في الناس بـ،ـسـ،ــ،ـرعة واد ت مفتاـ،ـح شقـ،ـة التجـ،ـمع لواحـ،ـدها اتعـ،ـرفـ،ـت عليها من اسبوعين وهي البنت دي اللي اد ت المفتاح لاخو شـ،ـيرين وعـ،ـرفته اني موجـ،ـود في الشـ،ـقة في التـ،ـوقيـ،ـت ده مع شـ،ـيرين وكان المخـ،ـطط اكبـ،ـر من كده والهـ،ـدف منه “جـ،ـر يـ،ـمة”.

وقال حسام حبيب قوله لعمرو أديب :” انا حـ،ـاولت اهـ،ـدي لمدة 4 ايام بعد الواقـ،ـعـ،ـة دي وانـ،ـضـ،ـر بـ،ـت واتبهـ،ـدلت وخـ،ـبيـ،ـت عن امي اللي حـ،ـصـ،ـل ..وانا محاـ،ـولتـ،ـش ارو ح المسـ،ـتشـ،ـفي “.

محد ش بيـ،ـزروها في المسـ،ـتشـ،ـفـ،ـي

وقال :” شيرين لما دـ،ـخـ،ـلت المـ،ـستـ،ـشفـ،ـي حاولت الانتـ،ـحـ،ـار مـ،ـرة والكـ،ـلام ده عـ،ـرفته من حـ،ـد داخـ،ـل المـ،ـسـ،ـتشفـ،ـي وهي مـ،ـمـ،ـنوع عنها الزيـ،ـارة حتى بناـ،ـتها”، واستـ،ـطـ،ـرد  :” شـ،ـيرين اتبهـ،ـدلـ،ـت وكلت عـ،ـلـ،ـقة صـ،ـعـ،ـبة اوي وهي مـ،ـظـ،ـلومة ولما كنت معـ،ـاها اتعـ،ـالجـ،ـت من فتـ،ـرة وللاسـ،ـف اللي ر جـ،ـعها تاني الناس اللي حـ،ـواليها..واللي خلا ني ابعـ،ـد انـ،ـي حـ،ـسيـ،ـت اني فـ،ـقـ،ـدت السـ،ـيطـ،ـرة علي الوضـ،ـع وبقـ،ـت تتـ،ـصاحـ،ـب علي اي حـ،ـد من غـ،ـير ما تعـ،ـرف مين دول اللي حـ،ـواليها”.

بعتذ ر لأهلي عن اللي حـ،ـصـ،ـل بـ،ـسببي

وكـ،ـشـ،ـف سبـ،ـب عـ،ـد م تنا ز له عن القـ،ـضـ،ـايا ضـ،ـد شـ،ـيرين برغـ،ـم من تنـ،ـاز لها عن كافة القـ،ـضـ،ـايا قائلا :” الاتهـ،ـامـ،ـات اللي اتقـ،ـالـ،ـت مكـ،ـنـ،ـتش في حـ،ـقـ،ـي انا بس كانت في حـ،ـق اسـ،ـرتي وانا بعـ،ـتذ رلهـ،ـم ان ده حـ،ـصـ،ـل بـ،ـسبـ،ـبي وانا امي بتسـ،ـمـ،ــ،ـع شـ،ـتاـ،ـئم واهـ،ـانات كتير في التليفون وانا مكـ،ـنـ،ـش ينـ،ـفـ،ـع ان اهـ،ـلـ،ـي يتبـ،ـهـ،ـدلوا بـ،ـسبـ،ـبي وانا بقيت اتكـ،ـسـ،ـف اور ي وشـ،ـي ليهـ،ـم وانا عيـ،ـلتـ،ـي ناس مـ،ـحتـ،ـر مة ولينا عـ،ـلاقات طـ،ـيبة مع ناس محـ،ـتـ،ـرمة”.

حافـ،ـظـ،ـت علي فلوسها وفـ،ـلوس بناتها

وقال :”شيـ،ـرين طـ،ـيبة ومـ،ـتعـ،ـرـ،ـفـ،ـش حاجة وانا كنت عـ،ـاوزها تحـ،ـافظـ،ـ على فلو سـ،ـها وانا اللي عـ،ـملـ،ـتها حساب خاص في البنك لانها مكنـ،ـتش تعـ،ـرـ،ـف حاجة عن البنوك وكنت بقولها تحـ،ـافـ،ـظ على فلـ،ـوسها وفلوس بنـ،ـاتها ..وانا عـ،ـلاقتـ،ـي ببـ،ـناتها كانت كوـ،ـيـ،ـسة ومكـ،ـنوش بيكـ،ـرـ،ـهـ،ـوني بس فيه اللي لعب في د مـ،ـاغـ،ـهـ،ـم وفهـ،ــ،ـمـ،ـهوهـ،ـم اني بضـ،ـر بها وعـ،ـاوز امـ،ـوت امـ،ـهـ،ـم وده مـ،ـحـ،ـصـ،ـلش”.

وقال :” الكلام اللي اتقـ،ـال ف حـ،ـقـ،ـي مـ،ـش حلو ومـ،ـش حـ،ـقيقـ،ـي وهو مين ده اللي مـ،ـراته بتصـ،ـرف عليه ؟ ؟ انا راجل قـ،ـعـ،ـدت 37 سنة في بيت امـ،ـي وخـ،ـرـ،ـ جـ،ـت علي بيت مـ،ـراتي شـ،ـيرين”.

وكـ،ـشـ،ـف عن واقـ،ـعة “المـ،ـسـ،ـد س”: ” انه بعد الطـ،ـلاق رو حـ،ـت لفيـ،ـلا شـ،ـيرـ،ـين عشان اخـ،ـد المـ،ـسـ،ـد س بتا عـ،ـي اللي متـ،ـر خـ،ـص با سـ،ـم عـ،ـشـ،ـان ميحـ،ـصـ،ـلش بيه مـ،ـشكـ،ـلة وقـ،ـولت لشيرين هو انا لو عـ،ـاوز اذ يـ،ـكي هـ،ـسـ،ـتخـ،ـد م سـ،ـلا ح ليه وهي جـ،ـسـ،ـمـ،ـها اضـ،ـعـ،ــ،ـف مـ،ـني بكتير”، مؤ كدا أن شيـ،ـرين بتحـ،ـبـ،ـيني و عيـ،ـبها الو حيـ،ـد انها بتسـ،ـمـ،ـع لاي حد واي حاجة وقالت :” شيرين كانت بتتـ،ـاكـ،ـل وكنت بحـ،ـاول احـ،ـمـ،ـيها من اللي حـ،ـواليها وهي كـ،ـانت بتد فـ،ـع فلوس لاي حـ،ـد ولو سبـ،ـتها ساعة كان بتـ،ـمـ،ـضي شـ،ـيكات علي بيـ،ـاض وهي عـ،ـفـ،ـوية لدر جة كبـ،ـيرة  “.

وفي ر د ه على سؤال عـ،ـمـ،ـرو اديب :”لما شـ،ـيرين عبدالوهاب تخـ،ـر ج مين هيـ،ـقـ،ـف جـ،ـمبـ،ـها!”، ليـ،ـرد عليه حسام حبيب :”ر بنا ..وياشـ،ـيرين لو بعد اللي حـ،ـصـ،ـل ده مفـ،ـوـ،ـقتـ،ـيش لنفـ،ـسـ،ـك يبقي انتـ،ـي تستـ،ـاهلـ،ـي الي جـ،ـرالك”.

وبقول لاخـ،ـوها :” اتقـ،ـي ر بنا فيها وفـ،ـيا والعيـ،ـش والمـ،ـلـ،ـح وانا هـ،ـاخـ،ـد ضـ،ـده اجـ،ـراء قـ،ـاو ني ومش هتـ،ـناز ل لانهـ،ـ خـ،ـاض في عـ،ـرضـ،ـي وانا اخـ،ـد ت شتـ،ـئـ،ـائم بـ،ـسببـ،ـك “، و ر د علي قول عمـ،ـرو اديب ان شقيـ،ـق شيرين عبدالوهاب انه هيطـ،ـلب عـ،ـمـ،ـل تحـ،ـلـ،ـيل له ليرد قائلا :” انا اعـ،ـمـ،ـل تحلـ،ـيـ،ـل بمـ،ـزاجـ،ـي ..هو يعـ،ـملـ،ـي تـ،ـحلـ،ـيل ليه ؟! وانا مـ،ـش خـ،ـايف من حا جة “.

وعـ،ـقـ،ـب حسام حبيب :” احنا اوـ،ـضة نو منا كانت محطة مصر ومكـ،ـنش فيه اي خـ،ـصو صية وده كان سـ،ـبب عـ،ـتابـ،ـي علي شـ،ـيرين انها مكـ،ـنتـ،ـش عـ،ـامـ،ـلة خـ،ـصو صيـ،ـة معها..وحـ،ـر فيا اوضـ،ـة النـ،ـوم بتـ،ـاعتـ،ـنا مـ،ـفـ،ـتوحة لاي حـ،ـد يد خـ،ـلها..”، معـ،ـقبا :” شـ،ـيرين كانت بتحـ،ـبـ،ـني وكانت بتتـ،ـخاـ،ـنق معـ،ـايا على حـ،ـاجات هـ،ـايـ،ـفة  “.

وعن التـ،ـسـ،ـريب الذي نـ،ـسـ،ـب إليه رد قائلا : “التـ،ـسـ،ـريب ده قـ،ـديـ،ـم وكان مكـ،ـالمة مع واحد صاـ،ـحبـ،ـي ووقولتـ،ـله انا خـ،ـلاص عـ،ـلا قتي بشيـ،ـرين انـ،ـتهـ،ـت وانا معـ،ـرفش حد اسـ،ـمه شيرين وده كان بعد الكلام اللي قا لته علـ،ـيا على الهوـ،ـاء وعـ،ـمـ،ـري ما غـ،ـلطـ،ـت في شـ،ـيرين ولا ضـ،ـر بتها .

وعن علـ،ـاقته مع والده قال :” ابويا كان بيضـ،ـر نـ،ـي وطلـ،ـبت منه ميد خـ،ـلش ولا يقول اي كلام يضـ،ـر عـ،ـلاقتـ،ـي مع شيرين وا كبـ،ـر غلطـ،ـ في جـ،ـوا ز تي مع شيرين ان اي حد ممكن يد خـ،ـل في الجـ،ـوازة دي والتد خـ،ـلات وصـ،ـلت ان الناس بتكـ،ـلـ،ـم معها يقولها هو مين اللي عندك في البيـ،ـت ..وانا حـ،ـسيـ،ـت اني مبقـ،ـاش لـ،ـيا لاز مة ولا ز م امـ،ـشـ،ـي ولما كنت بمـ،ــ،ـشـ،ـي كانت بتز عـ،ـل اوي مـ،ـني وكلامها عني على الهواء كان إفـ،ـيه من فيلم لعادل إمـ،ـام”.

 

تابعنا على جوجل نيوز google news

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *