لبلبة عن سبب رشاقتها حتى الآن: عايشة على الجبن والخضار وربنا يخلى البوتوكس
لبلبة عن سبب رشاقتها حتى الآن: عايشة على الجبن والخضار وربنا يخلى البوتوكس
close

قامت الفنانة لبلبة، بإثارة الكثير من الجدل خلال الساعات القليلة الماضية، بعد أن كشفت عن سر رشاقتها حتى وقتنا هذا، وأشارت إلى أن الأمر يتعلق بأنها إنسانة نباتية منذ ما يقرب من 23 عاماً.

وأكدت لبلبة، أثناء استضافتها ببرنامج “كلمة أخيرة”، والتى تقوم بتقديمة الاعلامية لميس الحديدى، والذى يُذاع من خلال فضائية “on”، بأنها تعيش منذ فترة طويلة على الأجبان والخضروات، وأنها تعشق الفول والطعمية ودائماً ما تفكر فيهما.

لبلبة

وأكدت الفنانة وقالت:ـ “أنا عايشة على الجبن والخضار، وبحب الطعمية والفول أوى، ودايماً بحافظ على رشاقتى وبعمل ده علشان أكون جاهزة فى أى وقت لتقديم أى عمل فنى، وشايفة إن الموضوع بسيط أوى”.

لبلبة

وصرحت الفنانة، على أنها من حين لآخر تقوم بحقن وجهها بالبوتوكس، وأكدت على أنها تستعين به على حسب طبيعة الدور التى تقوم به، وعلقت قائلة:ـ “أنا بعمل بوتوكس من حين لآخر على حسب طبيعة الدور اللى هعملة، ولو الدور اللى هعملة سيدة ارستقراطية وشايفة نفسها شوية بروح ضربة حقنتين بوتوكس يخلوا الحواجب تطلع لفوق، ولو الدور ست شقيانة وغلبانة كل حاجة تفضل زى ما هى، وحقيقى ربنا يخلى البوتوكس مش بطال، ودلوقتى البنات اللى عندهم 25 سنة بقوا بيعملوه”.

لبلبة

وبعد أن سؤلت لبلبة، عن الأدوار التى تتمنى أن تقدمها قالت:ـ “جوايا حاجات كتير أتمنى إنى أعملها.. عاوزة أعمل حاجة عن ذوى الهمم، وكمان معملتش أدوار شريرة ونفسى أعملها، وبتمنى من ربنا يبعتلى شخص زى عاطف الطيب علشان يكتشفنى من تانى، وهو كان بيروح دايس على حتة عندى محدش خد باله منها”.

لبلبة

المصدر: موقع نجوم مصرية.

تابعنا على جوجل نيوز google news

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *