منى زكى رداً على منتـ.ـقدى بوستر “تحت الوصاية”: «عالم السوشيال ميديا مش حقيقي لا فى نجاحه ولا فى هجـ.ـومه»
close

قامت الفنانة منى زكى، بالرد على الهجـ،ـوم الذى تعرضت له بعد طرحها البوستر الخاص بمسلسل “تحت الوصاية” قبل عرض المسلسل، وأشارت إلى أن هذا الهجوم غير طبيعى ومُفتعل.

وأكدت منى، من خلال مداخلة هاتفية مع الاعلامية لميس الحديدى، والتى تقوم بتقديم برنامج “كلمة أخيرة”، والذى يُذاع عبر فضائية “on” وقالت:ـ “أنا بحاول قدر الامكان مبصش على الانتقادات، وكمان بشكر ربنا على التعليقات الايجابية وعلى نجاح المسلسل، وبحاول إن التعليقات السلبية متأثرش عليا، وده عشان عالم السوشيال ميديا غير حقيقي لا بناجحه ولا هجـ،ـومه”.

وتابعت الفنانة:ـ “الهجـ،ـوم مكنش طبيعي، ويمكن يكون مُفتعل من بعض الناس اللي عندهم غضب وبيطلعوه فى أي حاجة، وعلى فكرة أنا مش باخد الهجوم ده بصورة شخصية، وده علشان التمثيل وظيفتي وبحاول استمتع بيه، وفى النهاية ربنا هو اللي بينجح العمل أو لأ”.

ومن جانبها، فقد سبق وتطرقت الفنانة منى زكى للحديث عن قضية الولاية على المال، والتى عرضها مسلسل “تحت الوصاية”، حيث قالت:ـ “العمل ده حرك المياة الراكده، وده عشان الستات بتعاني كتير وبيتم ابعادهن عن بعض الوظائف، وبالرغم من كده بيحاولوا وبينجحوا وبيحققوا المستحيل، وقضية الولاية على المال حالة اتكررت كتير، وبتمنى إن بعض القوانين تتغير”.

المصدر: موقع نجوم مصرية.

تابعنا على جوجل نيوز google news

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *