الفنان حسام داغـ ـر يـ ـرثـ ـي والدته بكلمات مؤثـ رة في عيد ميلادها بعد مـ ـرور أيام على وفـ ـاتها :”عيد ميلادك في الجنة ياأمي”

 

 

وجه الفنان حسام داغـ ـر رسالة لوالدته الراحلة بمناسبة ذكرى ميلادها، وذلك من خلال حسابه الشخصي على موقع الصور والفيديوهات “إنستجـ ـرام”.

 

نشر حسام مجموعة من الصور التي جمعته بوالدته الراحـ ـلة، وعـ ـلـ ـق على الصور قائلاً :”السبت ٢٥ يناير عيد ميلادك في الجـ ـنه يا أمي، أول مـ ـره منكونش سوا، بس أنا حاسس إنك في مكان أحسن، حلـ ـمـ ـت بيكي و إحنا في الطيارة سوا رايحين الحج زي ما روحنا من سنتين و انتي بتقوليلي عاوزة أنـ ـام، و غطـ ـ ـيتك في الحلم و اكتشـ ـفت إنك آخر حاجة كتبتيها دعاء النوم، من حوالي شهر عـ ـرفـ ـت إنك بتطمنيني”.

 

وتابع حسام قائلاً :” هنعمـ ـل ختمة تاني ليكي للمصحف عندي في البيت الساعة ٦ هنتجمع أنا و كل حبايبك اللي حابب يشارك معانا، كل واحد هيقرأ جزء يبعتلي، و أنا هرسله العنوان في بيتي في الشيخ زايد “.

 

وأضاف حسام :” بشكر كل اللي وقـ ـفوا معايا من أول دكتور أشرف زكي اللي مسابنيـ ـش من قبلها بيوم و هو معايا يوميا لحد ما خلـ ـصنا العـ ـزا، و أستاذي خالد جلال و كل حبايبي و الغاليين علي قلبي اللي بيحـ ـبوها اللي جـ ـم و لسه بييجوا البيت كل يوم وواقـ ـفين جـ ـمبي، الدنيا لسه بخير”.

ربما تحتوي الصورة على: ‏‏‏٢‏ شخصان‏، ‏‏‏نظارة‏‏، ‏نص مفاده '‏hossam dagher عيد ميلادك في الجنة يا أمي..أول مرة منكونش سوا بس حاسس إنك في مكان أحسن. حلمت وإحن في الطيارة سوا رايحين الحج زي ما روحنا من سنتين وإنتي بتقوليلي عاوزة أنام وغطيتك في الحلم واكتشفت إنك اخر حاجة كتبتيها دعاء النوم من حوالي الي شهر عرفت إنك بتطمنين ي.. بكره عيد ميلادك هنعمل ختمة تاني ليكي للمصحف عندي في‏'‏‏‏

 

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *