شيرين: حـسام راجل وسـ.ـيد الر جـ.ـالة كـ.ـمان.. الحـ.ـتة النـ.ـاقـ.ـصة كانت في عـ.ـقـ.ـلنا وقولت علي العـ.ـلاقة دي من الأول لا تصـ.ـلح

قالت الفنانة شـ،ــيرين خلال لقاء مـ،ـسـ،ـجـ،ـل مع الإعلامى عمرو أديب في برنامج الحكاية، “أنا بتكـ،ـلـ،ـم مع الناس بلغتى فى الغـ،ـناء أنا عـ،ـمـ،ــ،ـرى ما شـ،ـفت واحـ،ـدة بتطلـ،ـق والنا س بتباـ،ـركـ،ـلها كده كأنـ،ـى راجـ،ـعة من الحـ،ـجـ،ـاز”.

وتابعـ،ـت، أنا كده وهفـ،ـضـ،ـل كده وهـ،ـفضـ،ـل قو ية، “أنا مش بتـ،ـظاهـ،ـر بالقـ،ـوة الموضـ،ـوع عـ،ـدى خلا ص انتهـ،ـى خـ،ـلاص وأكتر حاجة مقـ،ـويانى إنى بعتـ،ـرـ،ـف إن لـ،ـسه أهـ،ـوه في حاجة.. أنا قوـ،ـلت من الأول العـ،ـلاقة دى لا تـ،ـصـ،ـلح لاز م يكـ،ـون في شـ،ـوية عـ،ـقـ،ـل، صـ،ـعـ،ـب إن واحدة تتـ،ـجوز لتالت مـ،ـرة ويكون الفـ،ـر ق بينها وبين جـ،ـوزها سـ،ـنة ولاز مـ،ـ يكون في فـ،ـر ق على الأقل 5 أو 6 سنين حـ،ـسـ،ـام راجل وسيـ،ـد الرجـ،ـالة كمان.. الحتـ،ـة الناقـ،ـصة كانت في عقـ،ـلنا”.

وأكمـ،ـلـ،ـت، “كان لاز م يكوـ،ـن في فـ،ـر ق بينـ،ـى وبينـ،ـه علشان يبقـ،ـى في شـ،ـوية عـ،ـقـ،ـل علشـ،ـاـ،ـن كده بنتى لما جـ،ـت تلـ،ـوم علـ،ـيا في يـ،ـوم من الأيام قولتلها حـ،ـبيبـ،ـتى أنا بـ،ـتر بـ،ـى معاكـ،ـم وحـ،ـسـ،ـام بيـ،ـتر بـ،ـى معانا والدنيا تسـ،ـتاهـ،ـل نجـ،ـر ب ونحـ،ـاول والأمـ،ـومة دى حـ،ـاجة كبيرة ومش هـ،ـسـ،ـيب لعـ،ـيالى فلوـ،ـس هسـ،ـيبلهـ،ـم حـ،ـب”.

المصدر: اليوم السابع

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *