غادة عادل تنفعـ.ـل على طلـ.ـيقها “مجدي الهـ.ـواري” :”كنت مكبـ.ـوتة في جـ.ـوازنا بسبب غيـ.ـرتك وضيـ.ـعت عليا ادوار جـ.ـر يئة ..وانا عاوزة اتجـ.ـوز تاني بس ولادك رافـ.ـضـ.ـين”

شـ،ـهـ،ـد اللقاء الأول بين الفنانة غـ،ـادة عادل وطلــ،ـ،ـيقها المـ،ـخـ،ـر ج مجـ،ـدى الهـ،ـو ارى بعد 5 سنوات من الإنفـ،ـصـ،ـال، مواجـ،ـهة سا خـ،ـنة بينهـ،ـما من خلال برنامج “بـ،ـصـ،ـراحة”، والذى يذاع من خلال فضائية “mbc”، ليقوم الإثنين بالتحـ،ـد ث عن أسـ،ـباب الخـ،ـلا فات التى قامـ،ـت بينهما أمام الكل، وقد إشـ،ـتد الحوار بينـ،ـهـ،ـما لد رجـ،ـة ذ كـ،ـر الأعمـ،ـال الفنية.
غـ،ـادة عادل ومجـ،ـدى الهـ،ـوارى.

حيث عـ،ـلـ،ـقت الفنانة على أن زوجها كان يتد خـ،ـل فى إخـ،ـتيار أعـ،ـمـ،ـالها الفنية قائلة:ـ “من شـ،ـدة خـ،ـوفـ،ـك عليا كنت بتعـ،ـمـ،ـل عليا حـ،ـماية زيا دة عن اللـ،ـزو م، وأنا كنت ممـ،ـكن أعمـ،ـل أد وار كتـ،ـير جداً، وكمان شـ،ـوف كـ،ـمية الأفلام اللى كنت ممكـ،ـن أعـ،ـمـ،ـلها ومعـ،ـمـ،ـلتـ،ـهاش”.

ليؤ كـ،ـد مجدى، بأنه أراد أن لا يكـ،ـون لها تا ريخ سـ،ـيئ بالـ،ـرد عليها قائلاً:ـ “أنتى د لوقـ،ـتى معـ،ـندكيـ،ـش هـ،ـيسـ،ـتورى ولا باك جـ،ـراوند، ولا حـ،ـد يقـ،ـدر يقول عليكى حاجة مـ،ـش كويسـ،ـة”، لتقـ،ـوم هى بالـ،ـرد:ـ “طب إنت فى أفلام خـ،ـلتـ،ـنى أعـ،ـمـ،ـلها كل ما أشـ،ـوفها ببقى عـ،ـاوزة أبـ،ـكى بسبـ،ـبها، وكمان ببقا عـ،ـاوزة أتـ،ـر ك الفـ،ـن، وفى النهاية إنتا عـ،ـاوزنى الـ،ـبر يئة الكـ،ـيوت الطـ،ـيبة، على فـ،ـكـ،ـرة انا ممـ،ـثلة المفـ،ـروض إنى أعـ،ـمـ،ـل كل الأدوار، لكن إنتا كنت خا يف عليا وتقـ،ـولى ده مـ،ـش لايـ،ـق عليكـ،ـى.. يعنـ،ـى إيه يلـ،ـيق وميلقـ،ـش؟”.

وحـ،ـاولت غـ،ـادة فى منتـ،ـصـ،ـف اللقاء، أن تهـ،ـدئ من حـ،ـدة الكلام مع طـ،ـلـ،ـيقها قائلة:ـ “على فـ،ـكـ،ـرة أنا مش ز عـ،ـلانة منك، بس إنتا كنت بـ،ـتكـ،ـتم جـ،ـوايا الجـ،ـرأة، وكمان حا طط قـ،ـوانين وإعتبـ،ـارات واهـ،ـالينا وعـ،ـيالنا والناس، طب إيه المـ،ـشـ،ـكلة فى إنى أعـ،ـمل دور مـ،ـجـ،ـنونة، وكـ،ـمان فى قـ،ـصـ،ـص الحـ،ـب مكـ،ـنتش بتو افق على معـ،ـظـ،ـمها، وإنت من بعد شـ،ـورت وفـ،ـانـ،ـلة وكراب منـ،ـعتـ،ـنى من أدوار كتـ،ـير، وكتـ،ـمـ،ـت جـ،ـوايا إحـ،ـسـ،ـاس إنى ممكن أفـ،ـك، كان لاز م شخـ،ـصـ،ـيتى تكون أقـ،ـوى من كده شـ،ـوية، ياريت تشـ،ـوف كمية الأفلام اللى معـ،ـملـ،ـتهاش بسبـ،ـب غـ،ـيرتك”.

لـ،ـبـ،ـرر الهـ،ـوارى مو قفه بأنه كان يحاول أن يحـ،ـمـ،ـيها من أن يكون لها تاريخ سـ،ـيئ وعلـ،ـق:ـ “السـ،ـى فى بتا عك مـ،ـش موجود فيه حاجة تنـ،ـد مـ،ـى عليها، لأنى شـ،ـريط السـ،ـينما هو اللى هيبقا بعد ما نمـ،ـوت، فلاز م سيـ،ـرتك تبـ،ـقى عـ،ـطـ،ـرة باللى عـ،ـمـ،ـلتيه، وكمان إنتى بقيتـ،ـى غـ،ـادة عادل علشـ،ـان الطـ،ـريق اللى مـ،ـشـ،ـيتى فيه من وجـ،ـهة نظـ،ـرى”.

وتـ،ـقوم غـ،ـادة بالرد:ـ “إنت بتـ،ـركـ،ـز فى إخـ،ـتياراتى على مـ،ـز اجك، مجـ،ـدى إنتا عـ،ـمـ،ـرك ما هتقـ،ـر بأخـ،ـطائك.. كان فى كـ،ـبت شـ،ـديد”، ليقوم مجدى بالر د قائلاً:ـ “كنت بعتـ،ـبرك زى بنـ،ـتى، وإنتى إنسـ،ـانة مـ،ـتر بية وبنت ناس، جيـ،ـتى القاهرة وأنا إتجـ،ـوزتك”،لتُنهـ،ـى غـ،ـادة الحوار:ـ “كنت بتعتـ،ـبـ،ـرنـ،ـى زى بنـ،ـتك وأنا مـ،ـراتك ده صح.. وعلى فكـ،ـرة أنا متـ،ـربـ،ـية أحـ،ـسـ،ـن تـ،ـر بية”.

المصدر: نجوم مصرية

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *