الفنان حمادة صـ،ـميدة باكـ،ـيا: كفاية تنمـ.ـــر شكلى ده خلقة ربنا.. وولادى مـ،ـاتوا قدام عينى

حـ،ـاورت كاميرا فيديو 7 الفنان الصاعد حـ،ـمادة صـ،ـميدة بعد تعـ،ـرضه لـ،ـلتنمـ،ـر وموـ،ـجة من السـ،ـخـ،ـرية على مواقع التواصل الاجتماعى، قائلا: “تعـ،ـرضت لأذ ى كبير من تنـ،ـمـ،ـر البعض عليا وجها لوجه لدرجة أن واحـ،ـد قالى شـ،ـكلك وـ،ـحـ،ـش وسـ،ـنانك عايـ،ـزة سرمـ،ـكرة.. دى خـ،ـلقة ربنا سبحانه وتعـ،ـالى.. وأنا راضـ،ـى وفـ،ـرحان بيها ومحـ،ـد ش ليه فى نفـ،ـسه حاجة”.

وأضاف: “أنا بضـ،ـحك الناس وجوايا جـ،ـر ح كبير بعد مـ،ـوت ولاد ى قدام عينى بعد ما تعـ،ـبوا ـ،ـفجـ،ـأـ،ـة وجـ،ـريـ،ـت بيهـ،ـم على المسـ،ـتشـ،ـفيات ومحـ،ـد ش كان حاسـ،ـس بيا، وفى الوقت ده كنت بطلـ،ـع وبضـ،ـحـ،ـك الناس لأنها ملـ،ـهاش ذ نـ،ـب باللى أنا فيه”.

وتابع: “أنا إنسان بسـ،ـيط جدًا ومش غـ،ـنى وعايش فى منطقة شـ،ـعبية فى شقة إيـ،ـجار، خـ،ـر جـ،ـت من محافظة الفيوم، وأنا شغال بيـ،ـاع أنابيـ،ـب كنت بطـ،ـلع لحد الدور الـ ١٢ شـ،ـايلها على كتـ،ـفى عـ،ـشان لقـ،ـمة العيـ،ـش وعمـ،ـرـ،ـى ما خـ،ـجلـ،ـت من مهنتـ،ـى ديه ولو جـ،ـار عليا الزـ،ـمـ،ـن هـ،ـر جـ،ـعلها تانى لأن الشغـ،ـل مش عـ،ـيب”.

واستكـ،ـمل: “حطـ،ـيت قدام عيـ،ـنى هدف وحـ،ـلمـ،ـت أنى أمثـ،ـل، وروحت وسـ،ـعيت كتير على الحلم ده لحـ،ـد ما ربنا حققـ،ـهولى وبقيت ممثل وكومـ،ـيديان، أنا بحب كل الناس وعـ،ـمـ،ـرى ما أذيت حـ،ـد ونفـ،ـسى الناس تسـ،ـيـ،ـبني فى حالى لأن شكـ،ـلى ده خلـ،ـقة ربنا عـ،ـز وجـ،ـل” .

المصدر: اليوم السابع

تابعنا على جوجل نيوز google news

التعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.